tisdag 22 mars 2011

Skenet bedrar...

Nog för att vi ser riktigt glada och avslappnade ut på den här bilden som togs i fredags. Men, som sagt, skenet bedrar, vi smilar bara upp oss en aning inför kameran. I själva verket är vi fem vrak som just nu går på knäna. Nu är vi inne på sjätte veckan av dygnet-runt-slit med projektarbetet.

På fredag smäller det, då ska kunden, pressen och andra nyfikna bli presenterade för vårt förslag (eller om det är tvärtom?). Innan dess ska nuläges-, karaktärs- och situationsplaner vara klara tillsammans med detaljerade anläggningsanvisningar, konstruktionsritningar, skötselplan, växt- och materiallistor etc. Och så fick vi dessutom för oss att vi skulle producera en broschyr över vårt arbete. Det senare känns som lite onödig överkurs just nu. Puh!

4 kommentarer:

  1. En stor lycka till spark från mig;) Nu hoppas du att det snart är lördag så att du har detta bakom dig eller?:) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  2. Ja, LYCKA TILL! När jag läser vad ni gör, då låter det väldigt avancerat, men alla utbildningar är väl olika. Jag hoppas du visar dom olika ritningarna här på bloggen, för jag är supernyfiken :-)
    Jag är klar på fredag, och du med alldeles strax väl..? Fan vad bra vi är! :-D Jag skall tänka på dig på fredag när jag får mina betyg o äter tårta o du din stackare presenterar erat förslag och blir intervjuade och sådant. Men ni är ju flera som delar bördan :-)
    Ha det gött, o lycka till IGEN! /Fia

    SvaraRadera
  3. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvaraRadera